Äventyr..

Har varit på äventyr inne i stan med pappa,bror och elisa :)
Först var vi och köpte min jacka på Urban Street fanns en jacka kvar i min storlek helt sjukt !:D Fast vet inte ifall jag ska behålla den eller ifall jag ska lämna tillbaka den och köpa en annan vi får se hur jag gör:)
Sen åkte vi till cafet och snackade lite med andreas och åt. Sen gick vi till ett ställe brevid pappa och robin skulle ta en öl :)
Efter de åkte vi till gallerian för att robin skulle köpa ett par skor och pappa skulle en basket dress HA HA ! Ni vet sånna där jätte stora och långa shorts och ett jätte stort linne :D
När vi var klara i gallerian så åkte v i hem och åt och nu sitter vi och går igenom en massa papper om cafet.
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0