?

Vilken dåre,  visste att det fanns människor som inte hade alla hästar hemma men visste inte att dom var närmare än vad jag trodde.
Att ge en tjej falska förhoppningar och lotsas som att man vill mer än vad man igentligen vill, är en sak ni killar är välldigt bra på! DIPLOM till er allihopa!
Jag visste att du var ett svin från början och jag visste att jag skulle förlora en vänn ifall jag gjorde så som jag gjorde, men endå så gjorde jag det ? Förstår inte hur jag tänkte.. Det var nog inte jag som tänkte den dumma helgen när jag sa att vi kunde följa med ut ! FANFANFAN
Men jag är glad att jag är en sånn som glömmer fort iallafall..

Det roligaste med allt är att du går och snackar bakom min rygg och säger
" Jag fattar inte, jag är så jävla elak mot ida. Men endå så fortsätter hon att höra av sig "

Då fattar jag inte varför du skriver till mig varje dag
" Hej du, va gör du ?:) "

Du kan fan inte påstå att det är jag som hör av mig till dig när det är du som börjar skriva varje dag, din efterblivna jävel !:@
Tycker synd om nästa tjej du kommer att såra..

Men men inte mitt problem, ha ett bra liv iallafall (NOOOT)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0