Helgen i ett kort avsnitt ;D

Fy fan för gårdagen säger jag bara :P Var inte riktigt med i matchen, det är ju skit kul man ringer runt till folk och inte har en aning att man snackat med dom :P Vi drack nog lite för fort hemma innan vi drog in till stan för alla tre var helt ute och cykla :) Men det är väll endå roligare än att sitta hemma. aja det är väll bara skratta åt det idag..
Aja idag kör vi igen... Pure har 1 års jubileum så jag sara och elisa ska dit :) Kommer nog bli riktigt roligt, hoppas på det iallafall :)

Blir en enkel klädsel idag, har på mig en svart spets klänning med svarta strumpbyxor :)
Ha det så kul ikväll nu, för det ska jag ha ! :D
Pussar <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0