Hemma igen..

Då var jag hemma igen efter en hel dag på tiffanys :)
Har suttit och gått igenom en massa papper eller inte jag utan min bästa faster. Eller bästa och bästa jag har ju bara en men hon är bäst iallafall :D
Så snäll som tar tid för mig pappa och robin fast hon har sitt jobb att sköta.
Hon var så cool när hon satt och diskutera med mäklaren och blev lite små sur och säger :
" Vill bara mina nära och kära de bästa, och speciellt ida som ska stå på företaget och hon har bara börjat sitt liv !! "

Och sen när hon skulle gå så säger hon, kom nu ihåg att du ska träffa min dotter (min kusin) imorgon & fan om du inte är snäll mot henne ;)
Jag är väll aldrig dum, eller?;P

All kärlek till dig faster, du har alltid funnits där och kommer alltid att göra det <3


Kommentarer
Postat av: Faster

Nej du är aldrig dum... Inte vad jag vet i allefall ;)

Jag tänkte inte så... Kram från mig, fick en tår

I ögat när jag läste ditt inlägg. Jag finns alltid för

Dig. Hoppas du får kul ikväll;)

2010-11-03 @ 21:12:32
Postat av: Anonym

Man ska vara rädd om sina nära och kära,och tack Madde <3

2010-11-03 @ 23:20:23
Postat av: Ida

Söt <3

2010-11-05 @ 16:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0