Matlagning på hög nivå !

Ush, nu har skolan börjat igen helt värdelöst.
Var där till tolv, kändes lite onödigt men vi har ju så korta dagar och man kan ju inte skita i skolan för de.. Åkte direkt till cafét efter skolan och började laga mat.. Skrev in mig klockan 12.30 och ut mig 19.30 fy fan men det blev en massa mat tillslut iallafall :)

Jag gjorde Fläskfilégryta med ris, potatismos och kötbullar, gulaschsoppa, rotfrukter & kycklingfilé & ugnsbakas falukorv med potatismos :)

Hade aldrig orkat ifall jag inte fick hjälp av underbara sara och linus !:D
Men kul hade vi iallafall, vi hade på hög musik och sprang runt och dansa och hade oss :D
Nu sitter jag och kollar på matchen med brosan & tre till, sen blir det bad och sen läggdags :)

<3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket bra jobbat <3

2010-11-29 @ 22:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0