Söndag !

Ja då var helgen slut då  ! Idag har jag bara varit hemma hela dan och kollat film.. Eller jag och sara gick och sola imorse men sen har vi bara legat på soffan hela dan med robin (min bror)  och christian:)Vet inte hur många filmer vi kollade på men det blev en del iallafall :)
Men nu måste jag sova för imorgon ska jag upp 05.20 igen, ifall jag nu kommer upp annars kommer robin in kvart över sex och då kommer jag inte hinna göra ett skit, klä på mig och ta doris och springa till tunnelbanan :P

Och för er som inte har något att göra imorgon, kom förbi och ta en fika på Wrapson på grev turegatan 1 vettja !:D
Jobbar fram till 3 :D
Godnatt och puss på er <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0