Tillbaka :D

Utgången i onsdags var faktist nice :)
Jag och elisa drog till hellströms och träffade tim och några sen skulle dom dra och då hade vi sånn jävla tur att robin,micho,orre och packet kom dit så vi slapp sitta ensama :D
Efter hellströms så drog vi till collage. Satan vilken kö det var där helt sinnes sjukt! Men vi kom in till slut iallafall, och då vatr det jag elisa och amanda. Träffade lite fler vänner där inne och vi hade kalas kul. Kvällen blev senare än planerat kom hem runt 5 tror jag. Men vi hade kul iallafall :):)

Igår kom min kusin hit och vi låg bara och kollade på film och åt godis hela kvällen, sjukt skönt !:D Hon sov kvar här så idag har vi bara gjort samma sak !:)
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, det är ju fan fredag :) Så vi får se vad kvällen har att bjuda på!!

<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0