Trist kväll.. !

Har inte gjort någonting sen jag kom hem från jobbet idag, väntade på paradise och somnade direkt i soffan. Vaknade av att robin satt vid datorn men somnade om lika snabbt igen.. Sen vaknade jag igen av att han skulle ner och sola och då var jag tvungen att hålla mig vaken så att jag inte missade programet :P
Sen kollade vi på någon film som var bra tills jag började hosta som en galning. Kunde inte ligga ner så satte mig här ett tag och sedan ut med diseldorpan ;D

Juste har inte visade den ful/söta overallen jag köpte till henne :)



Fick ingen bra bild men lite ser man ;)<3


Kommentarer
Postat av: Matte

Ge hit Doris!!hehe

2010-11-24 @ 19:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0