1a klar !:)

Så nu var första visningen klar !:)
Det var fem stycken här och två som verkade jätte intresserade sa mäklaren! Ett äldre par ville verkligen ha det så dom skulle komma tillbaka imorgon också, Hoppas det kommer flera imorgon så det blir budgivning! :) Men han sa iallafall att det verkade posetivt. Nu är det bara ett strul att pappa får inte flytta in i sin lägenhet förrän den 1 dec och min har jag ingen aning om när jag kan flytta in i. Känns lite jobbigt att veta att den här lägenheten kanske blir såld om två veckor och sen har jag ingenstans att bo på ett bra tag :P Orkar inte bo hos någon polare igen haha ... Men men vi får se vad som händer! Får lita på pappa så blir säkert allt bra !:D
Nu det blir det bad (OVANLIGT VA ?;P) haha ..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0