Dålig uppdatering..

Ja då kom de här igen när man inte orkar skriva, eller när man tappar skrivlusten !:P
Kom igen fler bloggläsare så skriver jag mera !;P

Vad har jag gjort idag då ?
jo jag har varit på huddinge sjukhus i ett par timmar, följde med sara. Behöver inte ta det här vad hon gjorde men vi hade rätt så mysigt för att vara på ett äckligt sjukhus !:)
Vi låg och kollade på snövit och sedan tre program av tusenbröder:P
Sen gick vi ner och åt, men varken jag eller sara fick i oss så mycket för det kom en gansk omysig person och satte sig bakom oss. Men jäklar va vi garvade hihi (A)
Skönt att det är klart nu iallafall..
Hon var riktigt duktig, stark kvinna de där! För er som inte vet !;D

<3<3


Kommentarer
Postat av: sara

jag älskar dig ! tack för att du finns i mitt liv, utan dig så hadde jag inte mått lika bra som jag gör ! du och jag mot världen ! <3

2010-10-27 @ 20:57:50
URL: http://saraahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0