Godmorgon ! :D

Somnade bums i sängen igår när jag la mig under täcket, hann inte ens stänga av tv;n ;D
Vaknade 20 min för sent nu imorse så det var bara att slänga sig i duschen direkt när jag vakna :) satte på kaffet på vägen dit också !;) Allt för att hinna ta det lugnt så länge som möjligt på morgonen !
Nu har jag sminkat klart mig och varit ute med dorran osv så nu bär det av till bussen för att vara i skolan i 3 timmar :O;)
Juste vilken tur jag har att någon är vaken på morgonen, för hatar att gå ensam till bussen så brukar alltid ringa nån och idag hade tove turen att få prata med underbara mig !:D
Skriver när jag kommer hem igen Pussss <3<3

Söööt, från promenaden imorse ;)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0