Helgen över..!

Ja då var helgen över igen, det går så fort !
I fredags så jobbade jag på en krog som heter lois i garderoben :) Det var varken kul eller tråkigt men vad gör man inte för lite extra pengar :)
Slutade klockan två så det var bara att åka hem direkt.

Och igår var det ju halloween fest, det var skit kul förutom att både jag elisa & sara blev skit fulla ;P Sara rå deckade så dennis kom och hämtade henne. Jag och elisa var inte heller så pigga efter att hon dragit så vi gick också och la oss rätt så tidigt. Älskar halloween, det är så sjukt roligt att klä ut sig och hålla på fixa en massa. Tror fan att jag skulle passa att jobba som fest fixare tror inte ni ?:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0