Helgen över..!

Ja då var ännu en helg över, så vad har jag gjort i helgen ?
Skulle ta det lugnt hela helgen igentligen men så blev det ju inte i fredags så var jag ute med elisa och tove.. Vi började på moda och avslutade på lobby! Så som det brukar se ut nu för tiden ;)
Igår så blev det faktist en lugn kväll! Jag och tove lagade god mat, badade och drack ett glas vin i badet! Det var riktigt mys..:)
Sen låg och kollade på film hela kvällen. Max kom hit och hämtade lite saker som jag hittade i förrådet som var hans. Kändes lite konstigt att träffa han eftersom jag inte träffat han sen midsommar men men då var det klart iallafall :)
Sen senare på natten så fick jag sovsällskap iaf myys !:D

Nu blir det film sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ta det lugnt hela kvällen iallafall!:)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0