Lillebror <3<3

Pratade med linus idag förresten och det var fan inte igår. Tror fan inte att jag har träffat han sen jag kom hem från cypern. :S Men orkade inte gå runt själv när jag skulle ut med doris så tog och ringde honom, min älskade lille bror.
Fy fan vilka minnen jag med den där lilla skiten, har typ kännt han sen han var 12 eller 13 och då var han inte stor vill jag lova er ;D Vi har varit utomlands två gånger tillsammans på kröka resa! Vilket har varit sjukt roligt. Vi har spenderat många dagar tillsammans i stavsnäs (när jag bodde där) aa finns nog sjukt många minnen ifall jag skulle sitta och räkna upp alla ;D Det är klart den bästa extra brorn jag kunde fått !;D Måste träffas oftare bara ...

 

Saknar mitt lilla psykfall!;D



Kommentarer
Postat av: lillebror

wiiwii storasyster!! i veckan, då jävlar! DÅ SKA VI TAMEFAN HITTA KORVJÄVELN!

2010-10-12 @ 22:49:32
Postat av: Ida

Ja verkligen !;D hahaha

2010-10-13 @ 08:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0