Kvällen var bra tills nu ..

Kvällen har varit riktigt bra tills nu,
jag åkte lite tidigare från skolan för att jag var så sjukt trött och när jag kom hem fixa jag lite hemma sen skulle jag och pappa på visning klockan halv sju.
Visningen gick jätte bra och lägenheten var sjukt fin, gammel dags stil ifall ni förstår var jag menar. Vi kollade ju bara på pappas lägenhet idag men kan nog tänka mig att min är i samma stuk bara att den var lite annorlunda planerad. Får se hur det blir med att bo med sara. Hoppas verkligen på det men man orkar ju inte heller ligga på varandra och sova känns inte riktigt som att det skulle hålla i längden..:( Men men vi får se hur det blir..
Sen gick vi för att äta en middag någonstans på söder och hamnade på ett ställe där pappa ätit förut, det slutade med att jag gav mitt nummer till ägaren och hon skulle höra av sig om extra jobb inom två veckor.:D

Men somsagt en hel dag kan väll inte vara helt perfekt eller hur ? Alltid ska det sluta med något drama och det blev det ikväll oxå. Skulle sova "borta" men fick se en liten sak så det blev tyvär inte så, vi får se hur allt slutar med den här invecklade historien..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0