Längtar i smyg !

Jag längtar faktist lite grann eller väldigt mycket tills vi flyttar !:) Älskar den här lägenheten så sjukt mycket som jag redan skrivit men känns faktist ganska skönt att komma in till stan och tills mitt eget. Går och planerar i huvet hur jag vill att det ska se ut hela tiden, vilken färg på soffan, vilka gardiner osv ..:) älskar ju att inreda så det kommer bli sjukt kul!
Har ju redan bott i eget tidigare men det var ca två år sedan och har ju växt upp lite sen dess.. Plus att jag inte bodde ensam, då bodde jag med min dåvarande pojkvän. Jag jobbade inte eller något då så kunde lixom inte bidra med några pengar, och då kan ni ju förstå hur det det känns. (INTE KUL)

Men nu blir det ändring, men en sak är säker att jag kommer inte klara av att vara ensam så alla vänner kommer att får vara där hela tiden eller (du) hihi (A) Kan tyvär inte skriva ut det här ;D


 

<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0