Så sjukt ..!

Jag förstår inte att jag alltid trampar i samma fälla..
SÅ JÄVLA SJUKT !
Är så trött på det hära, det finns ju inge mer hopp? Varför alltid jag? Det är alltid jag som sitter i den här sitsen tillslut och att jag aldrig lär mig ?!
Ska nog ta och gå en kurs tror jag, eller är det någon liten människa som kanske har lust att säga vad jag ahr gjort för fel, och vad problemet är? =O
Jag är inte arg,ledsen är bara fundersam och besviken!!

Längtar så sjukt mycket tills jag flyttar, sen skiter jag i ifall jag sover i en våningssäng med sara. Bor jag med henne kommer jag aldrig vara ensam och sen kommer jag vara lycklig så länge vi bor ihop!
Love den där människan, ett litet samtal så blir jag glad när jag ringer dig <3<3

FUCK FUCK FUCK !!





Då börjar vi från noll igen, "party like a rockstar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0