Smink <3

Att älska smink,hudprodukter,hårprodukter osv det måste ju vara en självklar sak när man är tjej..

Jag och pappa träffade en tjej som äger parelle i nacka idag när vi var och åt lunch på mellanders. Vi började prata lite om skolan osv och jag har ju praktik i en månad nu. Och för er som inte vet så går ju jag bygglinjen (någon jag verkligen inte vill jobba med i framtiden) så det är alltså ingenting jag vill praktisera med heller. Så nu ska jag få vara i hennes sminkbutik och lära mig en massa om smink och hjälpa till dära.
Efter att vi ätit så gick jag ner och skulle kolla vart butiken låg och hur den såg ut och självklart prata lite mer med henne, så var där ett tag och pratade lite om smink och parfymer. Och fick faktist en liten påse med tester från Lancome, snäll prick de där !

Kommer bli riktigt roligt att "jobba" dära eftersom jag älskar smink osv. Och sen kan man ju alltid hoppas på att man kanske får ett extra jobb där efter ..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0