Snyft..

Kommer nog fälla en och annan tår på måndag..
Börjar redan känna mig lite små deppig, vill fan inte flytta härifrån..:'( Trodde faktist inte att jag brydde mig när alla har frågat " men hur kommer det kännas att flytta därifrån?"
Men fy fan kommer bli sjukt ledsen när alla papper är påskriva! Köparna kommer hit 17.30 på måndag för att kolla igenom alla papper och skriva på..

Aja får väll tänka att det är bättre att vi har ett café som vi kan få in pengar på istället! Kommer jobba sönder mig själv tills jagh själv har pengar till att börja ett eget liv med egen lägenhet osv..:)
Kommer nog att bli kanon bra tillslut iallafall..
men har trivts så jävla bra här älskar min garderob mitt rum, badrumet,köket,altanen aa jag är älskar i princip allt här :(

Men nu ska vi sluta deppa det är HELG !:D:D Ikväll blir det ju jobb och imorgon blir det fest wiihoo !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0