Tjat tjat tjat !!!

Det var ett jävla tjat på att jag måste uppdatera oftare :P
Nu är jag här igen mina små duvor :)


Så vad har jag gjort idag då ? Jag vaknade faktist ganska sent och gick och la mig tidigt igår så det 'är ju skönt, ganska utvilad iallafall! Sen hoppade jag in i duschen och sminkade mig. Sen bar det av till stan för att ha ett litet "möte" med mäklaren på cafét.
Vi satt där ett bra tag och gick igenom en massa papper och kollade igenom hela lokalen igen !:)
Sen efter mötet så gick jag pappa och robin (bror) till närmaste ställe och tog varsin öl för att snacka igenom en massa om cafét och lägenhet osv. Och han som jobbade i baren där drev det tillsammans med sin bror som kom efter ett tag. Vi satt och snackade med dom ett bra tag och tillslut kom vi fram till att jag ska jobba i garderoben där imorgon !:D

När vi kom hem igen skulle vi ha visning på lägenhet i en halvtimme, det var ett ungt par som hade ringt och ville ha en privat visning. :) Och nu ligger jag i sängen och kollar på en film :)

Är ni nöjda nu ?:D:D

Puss på er !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0