Tove Zakrisson <3

Haha satt och kollade igenom mina bilder på facebook och hittade ett album "Sommaren 09"
Det var efter den sommaren som jag och tove gled ifrån varande, innan dess så var vi som ihop klistrade och då menar jag verkligen ihop klistrade ! Vi kunde typ alldrig sova utan varandra, vi gjorde allt tillsammans. Men sen kom det en massa saker imellan men men tänkte visa lite söta bilder jag hittade på henne i det albumet ;D haha<3<3

Kanske ska skriva kort om varför jag skrattade åt varje bild så kanske ni också gör det :P



Hennes söta baby hår som ser ut som pubishår ;D




Vad är oddsen att man får ett bett mitt på läppen? ;D




Biffen gör allt för lite pengar till brempa ;D



Inte alla som kan mecka ihop en sovsäck!;D

<3<3<3



Kommentarer
Postat av: tove

haha fan att jag inte har kvar bilder från när vi precis lärt känna varandra, dåå var du så jävla het!! :D (jag med iofs, men ändå ;)) haha, älskar dig min lilla fis! <3

2010-10-18 @ 12:28:28
URL: http://toveliiten.blogg.se/
Postat av: ida

Haha fan vilken tur jag har !! men det var tider de ..;D

<3

2010-10-18 @ 16:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0