Wruum wrrumm ...!

Ja då var vi påväg igen !:) Vi var tvunga att stanna till vid ett hotell runt halv 3 igår! Båda var sjukt trött så det fick bli något på vägen som hette hotell ibis ! Jävla skit sängar asså! Ramla ner i "springan" två gånger, för nuddade man sängarna så flög dom åt helvete :P Men men det var sjukt skönt att söva ett tag iallafall, förutom att vi kommer hem mycket senare nu :/
Haha kul att jag inte kunde prata med någon igår kväll förresten Sara sov, elisa sov philippa var skit full, tove var as packade och malin kunde inte ens skriva sms ;D Men det gillar vi brudar haha ..! :P Ska jag vara duktig och klara mig ett tag från alkoholen ..? Hm undra hur det kommer gå hahaha :) Ska verkligen inte dricka någonting den här helgen iallafall:)
Men nu ska jag nog ta och lägga mig ner och sova ett tag haha lyckost mig som kan göra det ..!;D Kan inte vara kul att köra själv ner till tyskland ?



<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0