<3

Har inte skrivit på ett tag nu igen, vet inte vad det är har typ ingen lust fast jag har en massa jag skulle kunna skriva om..
Kan skriva lite kort om helgen iaf ! I fredags så var vi i sickla och bowlade självklart så vann jag !:D Så jävla grym asså ! ;D;D Efter bowlingen visste vi inte vad vi skulle göra men det slutade med att vi drog in till stan, först gick vi till moda en snabbis sen till lobby. Kvällen var helt okej förutom att jag och sara vart lite för fulla somvanligt ;P Juste det var jag sara elisa basse och dennis förresten..
I går så drog vi till Thomas och drack lite vi började med ölspelet direkt och såklart var jag den utsatta så blev lite runt om foten igår också! :P men vi drog hem tidigt så var väll hemma runt halv ett kanske pgv att en annan inte kunde stå på sina egna ben !;D;D men det var ganska skönt faktist !:)
Idag har jag bara legat i sängen och kollat på en massa filmer sjukt skönt ! Har tagit ett riktigt varmt bad också !:)


Sara åker om 6 dagar känns inte så kul, men skönt för henne ! Men guv vad jag kommer sakna henne :(<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0