Får se vad framtiden kan bjuda på :)

Skolan gick bra var sjukt seg idag bara ! Känner att jag saknar en person välldigt mycket men hon är ju somsagt på andra sidan jorgklotet och inget att göra åt. Men som tur är så kommer hon ju hem på måndag, morgon desutom :D
Vi har välldigt mycket snack att ta igen, jag och sara brukar prata typ fem timmar om dagen med varandra om inte mer asså !;D Helt sinnes sjukt asså !:P
Fick en annan sak klar för mig idag iaf känns riktigt skönt, eller inte helt toppen men fick lite klarhet iallafall !:D
Nu ska jag in och fixa mig och byta kläder för att sen åka in till stan och möta elisa för att sätta oss på moda och snacka lite och vänta på malin :D
Puss på er allihopa !:D



Kommentarer
Postat av: bästa sara

min älskade ängel !! jag saknar dig, ja vi har mycke att prata om :) och jag finns här för dig även om jag är på andra sidan jordklotet !! du och jag mot världen gumman <3

2010-09-30 @ 21:53:00
URL: http://saraahlin.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja det är klart jag vet att du gör!:D men snart kommer du hem gud vad jag ahr längtat !:D:D

Love you <3

2010-10-03 @ 15:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0