Godmorgon alla pigga och glada !:D

Börjar bli piggare på morgonen än vad jag förut. Då försov jag mig varje morgon, spelade ingen roll vilken tid jag gick och la mig på kvällarna!
Igår var jag hemma hela dan och kollade på tv så känner mig faktist ganska utvilad !:D
Gick upp halv 8 och satte på kaffe och klädde på mig, och medans kaffe stog och blev klart gick jag ut med doris. Sen knäckte jag ett ägg i pannan och gick och duschade håret lite snabbt !:)
Nu sitter jag framför datorn och ska äta upp sen gå och sminka mig lite fort !
Sen bär det av till skolan, har bara två lektionen idag så slutar runt elva grymt skönt !!:D:D
Puss på er sålänge..

 

Vill bara skriva ut det, men gillar verkligen dig <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0