Helgen som varit..:)

Har totalt glömt bort att skriva i helgen så får ta och skriva vad jag gjort nu istället då!:)
I fredags så var jag sara och elisa ute och käkade, vi var på vapiano. Men tyckte faktist inte att maten var så god där.. Pastan var knappt klar och sen var maten kall desutom! Vi fick vänta i typ en halvtimme innan vi ens kom fram och fick beställa.. Men efter att vi ätit så drog vi till moda ett tag där var det ganska kul iaf ! SAra drog hem efter moda hon åkte till slussen och skulle möta dennis medans vi drog mot lobby. Men vi kom inte så långt tills elisas klack gick av :P Så vi var tvugna att ta en taxi till slussen och sno saras skor hahah !;D Tillslut kom vi iaf til 107.5 i gamla stan där det SÖÖÖG !
Jag skulle dragit hem efter de men drog till lobby en sväng iaf !

Igår så skulle jag bara legat hemma var planen förvar så sjukt sliten efter i fredags, men så blev det inte åkte till moda och mötte elisa sen var anna och en massa där inne. Vi hade ganska kul men var riktigt trött hela kvällen. Vi gick till lobby ett tag igår också men där blev inte så långvariga. Åkte hem och skulle sova men då kom ett fyllo traskandes utanför mitt fönster som jag var tvungen att " släpa " in hahahha XD Nu låter det som att det var någon jag inte kände men så var det absolut inte !

Och slutligen idag, jag har typ inte gjort någonting förutom att varit hemma och tagit det lugnt. Fastnade med min navelpiercing som gjorde sjukt ont och blödde hur mkt som helst..
Men det läker väll de med :P
Sen var jag bara nere vid ica maxi och mötte malin och handla lite:P
Nu ska jag ut med doris sen lägga mig i sängen och kolla film :D


Puss på er <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0