Vill att tiden ska gå fortare..

Är så sjukt trött på det här.. Vi har inte ens haft visning än det är långt kvar, den 10 oktober och pappa har readan börjat packa. Är riktigt ledsen att vi ska sälja lägenheten för har aldrig trivts så mycket i något hem som de här..! Den är fin,mysig den har allt som man begär! :( Men det fungerar inte... Hade jag bott här ensam så hade jag aldrig flyttat härifrån, aldrig i hela mitt liv. ! Men nu är vi illa tvugna! :/ Det ska bli riktigt nice att ha ett eget hem ingen kan säga någonting det är mitt det är bara jag och sara som har nycklar dit (hon jag ska bo med), det är verkligen bara vi som bestämmer ! Låter helt sjukt skönt nu, speciellt eftersom jag tänker på det hela tiden. :)
Men trodde inte att det skulle gå såhär fort trodde att vi skulle bo är något år till jag och pappa, inte 3-4 månader men men tiden läker alla sår ..

Kommer sakna att bo med han också men det kanske är bättre att vi bara träffas ibland och inte bor under samma tak. Tänker nästan varje dag på det min bror sa när vi flyttade från villan
" Tänk ifall vi bara kunde haft en vanlig familj, där alla kunde setat i soffan och kollat på film. Inte att är instängda i varsinna rum "
Det är faktist sant, sjukt länge sen!
Aja ska sluta klaga det blir säkert bättre hoppas på det iallafall <3<3

Lägger upp en bild där jag vet att jag haft sjukt kul så kanske jag börja tänka på annat <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0