28/2-2011

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? Abbonemang, så har alltid pengar !
2. Har du fått en kyss den närmaste veckan? ja
3. Vem tillbringade du två timmar med idag? Ronja Bergh <3
4. Hur lång är du? 173 cm
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Titanic 2 (sämst !!)
6. Hur löd ditt senaste sms? "Aha då får vi kolla ettan ;-D"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Hm båda tror jag
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
9. När såg du senast din mamma? Den 30e januari
10. Icke godkänt i något ämne? Ja.
11. Vad hette din grundskola? Vretskolan & djurö skola
12. När vaknade du idag? 05.15
13. Vilken är din favoritplats? Sängen eller badkaret
14. Vilken plats föredrar du minst? tunnelbanan
15. Vem får dig att må bra? Mina vänner,familj och den där hemliga lilla saken ;)
16. Hur stor är din säng? 140 tror jag :)
17. Vad sover du i? Beror på om jag sover själv eller inte :P
18. Hur många kuddar har du i sängen? 7
19. Var har du bott/bor? Skogås,farsta,värmdö,nacka,gubbängen
20. Tycker du om kinamat? Japp!!
21. Tycker du om kaffe? Ja det gör jag:)
22. Vad dricker du helst till frukost? Oboy
24. Känner du till någon med samma födelsedatum som dig? hm vet inte riktigt
25. Vill du ha barn? Självklart !;D
26. Kan du några andra språk än svenska? Nja inte så bra va !:P
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
28. Föredrar du havet eller bassäng? Bassäng
29. Vad spenderar du helst pengar på? hm typ mitt hår,smink,kläder massa skit till helgen.. osv !
30. Äger du dyrbara smycken? ja eller inte jätte dyra men gillar typ bara äkta guld så :P
31. Kan du rulla med tungan? ? tror de :P
32. Vem är den roligaste människan du känner? svår fråga, men en jag alltid skrattar åt är Malin Landqvist
33. Vad har du för ringsignal? Ljudlös
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? njä
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? min musmatta
36. Kan du byta olja på bilen? Nej
37. Vilken var den senaste boken du läste? Twilight
38. Dansar du i bilen? Nej
39. När var du i kyrkan senast? inte en aning faktist !
40. Hur många hål har du i öronen? 4 men använder bara 2
41. Har du någon piercing? ja 3 stycken
42. Har du någon tatuering? ja 3 stycken
43. När slutade du med gosedjur? Ja du det vet jag inte..!
44. Har du pojkvän/flickvän? nää
45. Har du en bästa vän? självklart !
46. Vad är ditt mobil nummer? behöver jag inte skriva här !
47. Vad ska du göra ikväll? Bada, tvätta klart sen sova:)
48. Har du några syskon? ja
49. Har du flytta hemifrån? ja
50. Gör du just nu? Sitter och skriver de här och ska hoppa ner i badet exakt just nu !:D<3<3



Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej där!:) allt bra?:)



Just nu har jag en tävling med sminkprinsessan.com där du kan vinna ett läppkit!

om du är intresserad kan du kika bloggen:)

2011-03-01 @ 12:25:08
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Erik

Det där är en fejk lista. Man kan tro att det är en riktig lista men egentligen så har du bara tagit alla frågorna som nån sjukt tråkig snubbe sa när han raggade på dig i helgen. I vilken blogglista skulle det stå "vad har du för telefonnummer?". Det är ju bara creapy ;) som att man skulle råka skriva det utan att tänka sig för och sen lägga ut det på bloggen... Vilken är din favorit färg? Vad har du för bankomat kod? Vart skulle du vilja resa? Vad är dina fyra sista siffror i person nummret?... Sneaky lista... Du måste svara på frågor snart!!!

2011-03-10 @ 17:57:48
Postat av: Robban

Du har ju inte slutat med gosedjur därför du inte vet ;)

2011-03-10 @ 20:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0