Äntligen lugnt !:)

Sitter på cafét och fick äntligen en lugn stund över :) Har varit riktigt mycket idag känns det som iallafall, är sjukt trött gick och la mig halv tolv igår men blev väckt och lurad att jag skulle upp för att det var morgon vid ett tiden tror jag ! Blev riktigt rädd för var så sjukt trött och kände verkligen nej jag orkar inte !! Men som tur vad så blev jag bara lurad !:)

Ska jobba fyra timmar till idag not nice, har alltså jobbat 36 timmar på tre dagar när jag går hem idag :P Aja vad ska man göra ? bara jobba på :D
Ikväll får vi se vad som händer ska nog bara hem och kolla film och lägga mig lite tidigare idag !

Juste har med mig lilla Doris till cafét idag och ifall jag tar med mig henne måste jag ju självklart ta med mig hennes äckliga lilla råtta! Och var bara tvungen att ta en bild på henne/dom, hon kommer verkligen aldrig att lämna den där råttan :D haha





Tänk ifall kärlek kunde vara sådär enkelt för oss människor :$<3


Kommentarer
Postat av: My

Du borde fixa en snygg design på bloggen, eftersom att du verkar ha mycket läsare och är bra på att skriva + uppdatera :)



2011-02-09 @ 15:26:58
URL: http://mywiberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0