Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Lite efter somvanligt men måste verkligen skärpa mig nu, men till saken.

Mina mål och önskningar jag har just nu är att firman ska börja gå bättre så att man slipper gå runt och ha ont i magen hela tiden ! Vi köpte ju cafét i helt fel årstid. I november lixom? November,December,Januari,Februari det är ju ett stort skämt ! Dom tiderna på året som svenska folket har minst pengar .. Men men nu är vi påväg mot ljusare tider :D Och drömmar har jag en massa, men inget jag känner att jag vill skriva riktigt här. Samma sak med önskningar men en önskan tror jag dom flesta av er vet redan :D

Och ni som inte vet kan ju alltid sätta er och fundera lite :)<3<3

Kommentarer
Postat av: Simba

Och vi som inte ens känner dig vad skall vi göra, gissa?



Jag tror att du vill operera bort benen och ersätta dem med hjul och bli världens första mänskliga fordon?

eller jag vet... du vill slå rekord som den individ som spenderar störst del av livet med att titta på film?

2011-02-16 @ 01:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0