Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Hm det var en svår fråga!
Utseendet är ju självklart viktigt men har ingen speciell drömkille framför mig som jag strävar efter att få eller som jag brukar falla för.
Men gillar killar med humor som man mesta dels kan skratta och ha kul med, sen måste det ju vara lite "fart" i han, ingen som aldrig vill göra något och bara sitter och spelar tv-spel exempel! Någon som gillar att åka utomlands och någon som man kan festa och ha kul med !:)

Det är ungerfär dom jag faller för.

<3<3

Kommentarer
Postat av: Linus

Va fan då.

Jag som är tråkigare än en påse sömnpiller, ful som ringaren i Notre Dame (om ringaren skulle få könsherpes i hela ansiktet och råka ut för en bilolycka).

Jag spelar dock aldrig tv spel, men det är mest för att då skulle jag ju inte ha tid med min största hobby, att virka bordsdukar och åka runt till fritidsgårdar och prata om nykterhet.



Har jag en chans? En halv chans? En tredjedels chans?

2011-02-16 @ 01:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0