Hela tisdagen :D

Lite inlägg idag, jag vet ! Men har inte haft tid att skriva, men vad har jag gjort idag?
Åkte till cafét och jobbade och elisa kom dit och fan va kul vi hade ! Var inte alls som att jobba där på dagarna, tror det är för att jag är världens tröttaste människa på morgonen.
Men iallafall när vi stängde cafét så gick vi upp till åhléns och köpte hårfärg till henne, hon skulle färga ännu rödare !;D
Sen åkte vi till skogås och skulle hämta doris men mamma var inte hemma så får ta henne imorgon istället :) Så vi gick och mötte sara och hämtade ut en klänning och sen hem till Elisa och färgade hennes hår. Eller hennes mamma gjorde! Och det blev riktigt bra, kanske lite väl rött i hårbotten men det går ju ut efter några tvättar !
juste kom på idag att jag inte har färgat mitt hår på 1 år och 3 månader:D lite sjukt jag som alltid färgade mitt hår förut :P
Aja nu ska jag lägga mig och mysa under täcket och hoppas på att det kommer en bra rulle på tv:D



Juice grejen på cafét, blev så sjukt gott! Kommer dricka en varje dag från och med nu, inge socker eller någonting ! Bara ren nypressad apelsin <3<3 MUMS!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ju synd att jag inte var hemma när du kom skulle ha ringt före,men Pelle fick för sig att han var allergisk mot Doris kvalster,då jag talade om att hon inte hårar jaja han har lika mycket kvalster i sängen,så hunden fick inte vara här då skulle han ta in på hotell!!!och hunden skulle ju hämtats efter kryssningen i lördags på festen hos kusin Bella då du inte dök upp osv osv,idag är det omsdag och prioriteten på Saras 20 ärsdag så......

Ha det kul med Sara ikväll ;-)

2011-02-02 @ 15:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0