Jag är trött !!

Är så sjukt trött efter den här veckan, har jobbat från 07-19 varje dag förutom idag. Vi var tvugna att stänga tidigare för att det inte fanns någon mat kvar:P Självklart är det bra att all mat tog slut men det fanns ingen mening att stå där när folk endå bara vända när dom kom in pgv brist på mat:)

Hjälpte pappa att rulla hem hans cykel efter att vi stängde och han bor precis vid Wendys hair så sprang in och köpte en borste lite snabbt. Min var helt utsliten så den fungerade verkligen inte lika bra som en ny :)
Tog tunnelbanan hem och somnade direkt när jag la mig i sängen och sov i kanske en timme eller nått. Sen hoppa jag ner i ett bad och gud va skönt det var !!
Ska nog lägga mig ganska tidigt idag för imorgon börjar jag 07 igen :/




Hade lite tråkigt medans jag badade:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0