Svar på frågor och kommentarer :)

Elli om FRÅGESTUND !:

vilken storlek på bh har du nu, är du nöjd efter opertionen? :)

SVAR: Nu har jag 75 D och innan hade jag liten 70 B

 

Anonym om FRÅGESTUND !:

hur ser ärren ut efter operationen?

SVAR: ja du som vanliga ärr brukar göra.

 

Anonym om FRÅGESTUND !:

Senaste förhållandet du hade?

SVAR: Hm ja det seriösa förhållandet var för 3 år sedan. Men hade ett kort förhållande förra sommaren :)

 

:) om FRÅGESTUND !:

Skulle du kunna lägga upp lite hetare bilder på dig:)?
bra blogg!

SVAR: Nja vill inte lägga ut för lättklädda bilder just nu, men vi får se vad som kommer. Tack så mycket !!:)

 

Anonym om FRÅGESTUND !:

Varför opererade du dig ??<3

SVAR: För att jag var så missnöjd med min kropp innan och för att jag ville göra det. Är man missnöjd och kan göra något åt det, tycker jag att man ska göra det!

 

Linda om SJUK ! :(:

Ja det var väl en jävla tur att det var negativt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SVAR: Jo det var faktist en jävla tur, men tycker man ska ta reda på lite mer innan man lägger en sånn där kommentar och tror att man vet, fast ej gör det!

 

Anonym om FRÅGESTUND !:

Hur är det att jobba och plugga samtidigt? går det ihop?

SVAR: Nja det går tyvär inte så bra ihop, känns som att det är viktigare att jobba än att gå i skolan. Men igentligen är det ju inte det. Inte nu iallafall :)

 

tove om Färgade linser:

GRÖNA såklart! ;) <3

SVAR: Haha men vill ha alla, kanske får ta och beställa alla..:)

 

.. om FRÅGESTUND !:

Varför behövde man Lösenord för att komma in på bloggen för någon dag sedan? :S

SVAR: För att det hände en grej som gjorde att jag blev trött på vissa som läste min blogg..

 

<3 om FRÅGESTUND !:

kommer vi få se mer lättklädda bilder? :D

SVAR: Det var ett himla tjat om de där, tycker ni att jag har så fin kropp elleR?:)

 

:) om FRÅGESTUND !:

vad kostade din operation? :) ser jättebra ut!

SVAR: Den kostade 39.500 :- operationen kostade 39.000:- men sen var det ett möte innan man var tvungen att gå på som kostade 500 :-

 

Simba om FRÅGESTUND !:

När man får såna här sköna kommentarer som "Skulle du kunna lägga upp lite hetare bilder på dig:)?" (Vilket mest tyder på att det är ett norrländskt pervo som redan sett all porr på internet och börjat leta efter lättklädda bloggerskor)... Men i alla fall, min fråga är: Är det smickrande?
Klart det är, att nån vill se en naken är väl alltid smickrande och en snygg kropp behöver massa jobb och det är ju kul att höra att man lyckas men känns det inte lite grisigt att få sjukt många kommentarer som bara handlar om att man borde visa pattarna?

SVAR: Nej det är inte smikrande, tycker det är trist att alla bara har frågor om mina bröst, tycker det borde finnas andra saker att fråga.

 

Aladdin om Kryssningen:

Asså dem där kryssningarna är så fulla av sunkiga människor så det är sjukt. Det är alltid jättemycket söta tjer som har fixat sig och går runt i fina kläder upp-piffade till 1000 och sen massa killar vars största räddla är att bli nyktra igen, dem har fula gammla tribals över hela kroppen eftersom det var "så jävla inne" att tatuera för typ 5 år sen. Men du ida ser ut som ett litet lejon som spanar in ett byte, skön blick, hur många timmar framför spegeln tog det att få till den?

SVAR: haha det är faktist sant ! Helt rätt :D haha lejon " tack för den " ja du inte lång tid vi började sminka oss samtidigt som vi drack så det blev ju somsagt inte så lyckad :)

 

aa om Utgång!:

när ska du börja besvara alla frågorna? :O

 

SVAR SVAR SVAR SVAR : Så nu har jag svarat på alla frågor & kommentarer och hoppas att ni blev nöjda !! Forsätt såhär <3<3

 

 

 

<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: You know who

"<3 om FRÅGESTUND !:



kommer vi få se mer lättklädda bilder? :D



SVAR: Det var ett himla tjat om de där, tycker ni att jag har så fin kropp elleR?:)"



Ja både du och din kropp är sjukt fina :) <3

2011-02-09 @ 10:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0