Vinst !

Hemma, nyduschad, bra humör ja det är väll bättre än bäst :D

Jag skrapade en trisslott precis innan jag drog från cafét  och vann faktist vilket jag inte gjort på sjuuukt länge ! Det var bara 75 kr men endå;D Haha undra vad jag har mest tur i, igentligen...
Spel Eller kärlek ?

Jo men det har faktist varit en ganska bra dag idag, blev rätt så bra dagskassa. Skulle igentligen behöva 10 dubbla men det blir bättre och bättre! Kanske är för att det börjar bli vår och alla är mycket gladare och vågar gå ut från den hemska snöstormen som varit i typ "hundra år"...


Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej allt bra?:)



Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna ett tandblekningskit från easewhite.se!

om du vill delta, kika bloggen för mer info:)

2011-02-10 @ 12:18:39
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0