31 Maj :)

Jag längtar så sjukt mycket till studenten, det går inte att beskriva med ord ! Pappa fyllde ju år i söndags så vi gick och kollade lite i stan :) Vi hann komma in i sturegallerian tills jag stod och gapade i skyltfönstret ! Jag hade hittat min dröm klänning, men tänkte att det inte ens var någon idé att kolla hur mycket den kostade men som tur var så gjorde jag det :) Det fanns en kvar och den var en storlek för stor, men älskade den verkligen. Så ringde till Elisa och förklarade läget och frågade ifall hon kunde fixa den och självklart kunde hon det !
Så gick till kassan hur lycklig som helst men den fina klänningen över armen !:D

Det är riktigt skönt att det är klart redan, nu är det bara dom perfekta skorna som ska köpas, men somsagt jag har ju ett bra tag på mig !:D





Mer än så får ni inte se, kommer garanterat se ut som en prinsessa iallafall  ;D<3<3

Kommentarer
Postat av: SÅPBUBBLAN

Wow! Vilken vacker :)

2011-01-19 @ 20:28:49
URL: http://brutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0