Gästinlägg från Thailand! <3

Sawadee Kaa!
(hej på thai)
Ronja här o myglar mig in i Idas blogg bara för att skryta lite om att jag är i varma Thailand och hälsar på min Pappa. Jag befinner mig i Sattahip som ligger vid rayong. Det har varit ca 33 grader varmt här idag. Klockan är strax efter 5 hemma o många ska ut på krogen eller på fest, men här är klockan strax efter 11 på kvällen så för mig är det snart sängen som gäller.

Idag tillbringade jag dagen på stranden med pappa och hans tjej, hur skönt som helst minst 25 grader i vattnet! Imorgon ska vi åka till ett hotell som ligger i närheten och bada i poolen där och gymma, grymt!
Här har ni en bild från stranden idag!


Bli inte avundsjuka nu men jag har 19 dagar kvar här!!!


http://ronntajr.blogg.se

Älskar min Ida Rosén också!
My Best Friend! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0