Grattis pappa !:D

Söndag idag då ! Skönt faktist :)
Vi hade det riktigt kul igår förutom att jag blev så trött när jag kom hem, men det kanske var lika bra att gå och lägga sig tidigt ..:)
Idag Fyller pappa år, har sagt i tre år att han fyller 49 år, men nu vet jag hur gammal han är HAHA Han fyller 48 idag !:D
Så nu ska jag klä på mig sen åka in till stan och äta med honom, hoppas elisa vaknar så hon kan följa med !:)
Sen ikväll smäller det !:D SOLSIDAN börjar ! Jag har verkligen längtat så sjukt mycket !:D WIIHOO <3<3




Bild ni redan har sett, men hade ingen annan :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lilla gumman ta bort bilden!!!!!!!!!!!

Hemsk juh och du han kommer alltid vara 1 år äldre än mig!! Hälsa Grattis från mig och hoppas Robin är med dig också <3 Hoppas maten var god.

ps jag längtar också till 8 ikväll och jag ska inte se det själv ;-) haha JAJA

så kallar köket på mig pippi citrongräs curry pasta osv=gott jaja detta blev ju hur kul som helst eftersom du ringde då jag inte hann smälla iväg detta <3 fortsättning följer

2011-01-16 @ 13:32:35
Postat av: juliciouz

Hej! nu har du chansen att vinna BloggSvar invite av mig. vill du vara med och tävla, gå in på min blogg och gör som det står i senaste inlägget. 2 korta regler :D lycka till!

2011-01-16 @ 13:43:40
URL: http://juliahillgren.blogg.se/
Postat av: juliciouz

jag blev en av finalisterna här, så snäälla snäälla rösta på mig!!! alla som röstar på mig (nr 3) får en länkning i min blogg!! :D pusss o kram! http://ffredrikaaa.blogg.se/2011/january/och-dom-tre-finalisterna-ar.html

2011-01-17 @ 21:57:46
URL: http://juliahillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0