I´m hoooooooomE! <3

Helt sjukt trodde aldrig att den här dagen skulle ta slut, jag har till&med träningsverk i armarna HÖHÖ ..!
Skulle faktist behöva vila ett tag men brukar alltid må så illa när jag vaknar och sen har jag svårare att somna ikväll ..
Juste, tänkte på en sak.. Kan ni inte kommentera vad ni vill att jag ska skriva i min blogg? Finns säkert en massa frågor och funderingar där ute ?:) Tappar totalt fantasin ibland och då skulle eran hjälp vara toppen bra !:D



saknar mitt hår :(










6 ord räcker, det blir mysigt när man släcker ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra där duktigt jobbat och gå nu inte och lägg dig <3

2011-01-10 @ 17:14:34
Postat av: Snooki

Jag tyckte att ditt inlägg om att bli jagad av kinesiska nakenhundar var riktigt kick-ass... Mer sånt! Eller så kan man kombinera. Typ kinesiska nakenhundar som kastar explosiva dildos på dig samtidigt som du måste marknadsföra wrapsons inför hela designavdelningen på HM. kan funka :)

2011-01-11 @ 00:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0