Kvällen som varit !:D

Hemma igen :)

Har varit i stan med Ronja och Amanda och fickat på "fotöljen" ! Var mysigt vi satt bara och snackade en massa allt från killar till nyår och aa jag vet inte vad men det var trevligt iallafall:)
När vi var klara där åkte vi till gubbängen och skulle sola, men självklart så har klantiga lilla Ida glömt nycken innanför dörren HA HA ! Så vi fick sitta i trappan ett tag och vänta på Robin som var påväg hem för att kunna komma in och hämta pengar :)
Tur att jag inte var ensam iallafall!:D
Men nu har jag solat och börjar komma närmare den brunheten jag vill ha :) Så skönt när man är så pass brun att man slipper sminka sig på vardagarna !!

Nu blir det nog en rulle tyvär ensam men är trött så kommer endå somna direkt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0