Lika trög somvanligt :)

Har inte haft ork att skriva efter nyår som ni kanske märkt :P
men min nyår var helt okej faktist! Kanske gick och la mig lite väl tidigt och sen blev det bråk men det blir det väll alltid eller hur ?:)
Fick inte så många bilder tyvär, men det betyder väll kanske bara att man har kul. Hade kanske inte tid med att gå runt med kameran :P
Vad gjorde jag dan efter nyår då ? Juste.. Var rätt så bakis hahah !:D
Men lite senare på kvällen så drog jag sara och elisa in till ojojoj och drack två cider var:)
Ingen kände riktigt för att sitta hemma men det blev ju somsagt lugnt endå ;)

Vill skriva lite mer som hänt men det går ju lixom inte .. Bläää :P
Aja får vara glad inombords :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0