Mår inge bra

Kunde ej gå till skolan idag heller hade så sjukt ont i magen, ni vet den där hemska veckan man har varje månad ! Ush fy och blä !
Så idag har jag bara legat och kollat på film och försökt sova bort smärtan men det har inte gått så bra så var tvungen att ta en utav pappas värktabletter !
Har inte kännt av nnågonting utan dom förut, men nu känns det typ som att jag är full! Det snurrar som fan i mitt huvud och börjar må lite små ill. Dom e sjukt starka så tror det är därför. Måste nog sova ett tag till tills sara kommer hit och ska baka med mig :)
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Ann Rosén

MEN hur kan du ta någons annans medicin,du som inte ens kan svälja en alvedon!!!inte ligga o känna efter,jobba bort det,med vad som helst så har du inte lika ont,men jag håller med,denna "Lingonvecka"kunde man ju ha kunna besparat kvinnan!!

Eller ska vi raka oss varje dag?

Vad är bäst?

2011-01-21 @ 09:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0