Monday morning..!

Ja då var det måndag och allt var i sin ordning igen :)
Kunde somna efter ett bra tag igår! Vaknade jätte varm vid halv fem tror jag det var och trodde då att jag inte skulle somna om, men det gick jätte fort sen somnade jag igen :)
Gick upp halv sju så hann bada och nu har jag precis sminkat klart mig..
Får se hur det kommer kännas att komma till skolan idag, har inte varit där på sjukt länge pgv att vi köpte cafét. Vet att det låter som världens sämsta ursäkt men var tvungen att vara där i början. Och gå till banken varje/varannan dag! Men nu måste jag ta tag i allt på riktigt !
Vi hörs senare :D



<3<3

Kommentarer
Postat av: Nathalie Vesterlund

Snygg tjej :)

2011-01-10 @ 20:06:31
URL: http://vesterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0