SNÖSNÖSNÖ!!

Att det aldrig slutar snöa ..! Det är helt sjukt asså.. Det är helt vitt ute nu IGEN ju! Hoppas f*n att min buss går, när jag ska hem! Sitter på en ruggigt tråkig lektion just nu, så tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg :) inte förare jag har något speciellt att skriva om hihi :P Jo en sak faktist, jag fattar inte varför iphone har en app man kan ladda ner från Blogg.se så man kan lägga in bilder?!? Jag hatar själv att läsa bloggar utan bilder, det blir så segt på något sätt! Det är faktist en sak som suger med den här bloggsidan ..:) Nej nu måste jag skriva lite men ni får ha det så bra sålänge<3<3

Kommentarer
Postat av: Asterix

Hang in there.

Du skall se att det tar inte lång tid fören att Blogga blir ett eget skolämne.

2011-01-12 @ 14:38:29
Postat av: Anonym

du kan mmsa in en bild och skriva om det

2011-01-12 @ 17:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0