Sola sola solaaaa..

Gick ner till konsum en snabbis för att handla sköljmedel tills imorgon, ska ju på kryssning på torsdag så kom på att jag var tvungen att tvätta tills dess.. Som tur var så fanns det en tid kvar men det hemska är att det var från 07-11 imorgon bitti! Ush ..
Men vad ska man göra ?=)
Solade medans jag endå var där nere måste ju hålla kvar brännan tills ronja kommer hem så jag kan bevisa att jag fortfarande kommer vara dubbelt så brun som henne fast hon varit i thailand i en vecka och ska vara där två veckor till :D




<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Beundrare

Fan va sexig du e!

2011-01-25 @ 22:05:46
Postat av: Beundrare

Fan va sexig du e!

2011-01-25 @ 22:08:20
Postat av: Anonym

Tråkig kropp och tatuering, NOT!

Mer såna bilder:)

2011-01-25 @ 22:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0