Tisdag :)

Lite seg idag :) Men slutade så sent sen var jag och Elisa tvugna att göra mat direkt när vi kom hem, vi gjorde potatigratäng med kasler,ananas och ost i ugnen.. Det blev sjuuuuukt gott :D
Men efter maten så "hamnade" jag i matkoma så var tvungen att gå och lägga mig i sängen ett tag :)

Juste vet ni vad jag gjorde idag ?:) Jag läste faktist koranen i skolan haha!! Vi hade religon och skulle läsa både koranen och bibeln, men våran efterblivna skola hade ingen bibel! haha inte för att låta rasistisk men ni måste ju förstå att en svensk skola som har en koran men inte en bibel är ju sjuk, eller hur ?!




Hahahah !!


Kommentarer
Postat av: Simba

Välkommen till det nya Sverige som våra barn skall växa upp i. Snart så kommer man inte finnas vanliga jeans i affärerna utan bara 3-pack med burkor i trendiga färger.

2011-01-12 @ 01:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0