USH !

Jag måste verkligen gå till läkaren eller köpa ett gravtest eller göra någonting asså..
Går runt och mår illa hela tiden, vaknade imorse av att jag mådde jätte illa och sen har jag gått hela dan och kännt att det är något som inte stämmer..
Och nu gick jag och robin till solariet för att sola men självklart så skulle det vara 5 små kissfjortisar som vägrade komma ut direkt när deras tid var klar, istället skulle dom stå och diskutera om hur mkt deras trosor lös i solariet ?!
Klarade mig hela vägen hem, men så fort jag kom hem var jag tvungen att springa in på toan ! NICE ? NOOOT :@

Nu blir det ett varmt bad och se ifall det kanske blir bättre, annars får jag väll gå och lägga mig så var hela fredagen förstörd ..

Kommentarer
Postat av: juliciouz

fortsätt att anmäla er till Dagens Blogg. ni har till klockan 13.00 på er. utser FEM vinnare denna gång. lycka till! :D kram http://juliahillgren.blogg.se/2011/january/nu-fem-vinnare.html

2011-01-08 @ 00:43:21
URL: http://juliahillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0