Plugga,plugga !

Hemma igen :D
Vilken tur Doris hade som inte hade rivit hela lägenheten idag igen, måste berott på att jag gav henne den lilla råtta imorse :)


Ja vad händer idag då ?
Nu tänkte jag ta och plugga en timme, har mycket att ta igen ..
Sen kanske jag ska träffa ronja lite senare ikväll, måste ju träffa henne innan hon drar till thailandet de lilla svinet !:P
Nej men jag är faktist jätte glad för hennes skull ! Det behövde hon verkligen, ligga och sola och ta det lugnt i tre veckor :) Grattis stumpan ! <3


 


Kommentarer
Postat av: Ronja

Sweetheart <3 när ska jag komma?

2011-01-12 @ 16:32:56
Postat av: Blåbär

Är Doris?:



[ ] En katt.

[ ] Din psykiskt sjuka dotter.

[ ] En inneboende som är satanist och bara

äter råa djurkadaver.

[ ] Ett kodnamn för din pojkvänn

som har fått "den lilla råttan"

imorse?



Vilket är det?

2011-01-12 @ 17:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0