Laga mat !

Kom precis på att jag är tvungen att åka in till cafét och göra alla luncher till veckan ! Jag som trodde att jag kunde ligga hemma hela dagen och kolla på film, men icke sa nicke !
Vilken tur jag har som får med mig Elisa idag igen då, det är sååå tråkigt att stå där själv och hålla på ..:P
Idag står

  • Falukorv,potatis & ägg
  • Panerad fisk potatis & remouladsås
  • Kötbullar, potatismos & gräddsås
  • Pasta med soltorkad tomat,basilika & kyckling
Sen ska jag göra tre olika soppor också men det kommer jag på påvägen in !:)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter bra för framtiden,blev nästan hungrig,men blir nog mera cola till en början,lycka till :-)

2011-01-09 @ 12:49:34
Postat av: juliciouz

va gott det såg ut!



nu kan man anmäla sig till Dagens Blogg. jag drar åtta vinnare imorgon klockan 17.00! ni får kommentera hur mycket ni vill, för större chans att vinna, kommentera mer än en gång! :D lycka till! kram http://juliahillgren.blogg.se/2011/january/nu-atta-vinnare.html

2011-01-09 @ 13:48:13
URL: http://juliahillgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är gott,och lycka till nu,men jag vet att du kan :-)

2011-01-09 @ 15:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0