VÅR ?

Solen skiner och fåglarna kvittrar när man vaknar, vad hände?

Känner mig sjukt utvilad efter den här helgen, det har inte blivit jätte tidiga kvällar men har inte druckit en droppe och bara legat och kollat på film. Om jag inte hade mått piss så hade det varit sjukt skönt :) Tur att jag mår bättre nu eftersom skolan börjar imorgon. Är inte ett dugg sugen på att gå tillbaka dit, blää ! Speciellt inte nu när jag flyttat till gubbängen! När jag bodde i nacka var det mycket närmare och det var lixom inget problem att åka dit. Men nu är det en halvtimme längre, IGEN ! ÅÅh orkar inte !

Nä men nu måste jag ut med Doris hon står och gnäller som ett litet barn vid mina fötter :) Så söt den lilla skiten :D
<3<3



Min lilla bebis :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0